My Blog List

Monday 28 March 2011

Memohon Kemaafan & Bebakti Kepada Orang Tua

 Assalamualaikum.......

Kepada sahabat-sahabat yang mengunjungi blog Bahasa Arab Interaktif ni saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih di atas kesudian lawatan anda semua ke blog ini. Dan dengan kesempatan ini saya ingin memohon ribuan kemaafan di atas penangguhan blog ini buat seketika kerana terpaksa berjauhan dari komputer disebabkan terpaksa menemani ayahanda tercinta yang kini sedang dirawat di Wad Bunga Raya Institut Jantung Negara kerana mengidapi masalah jantung.

Walau apa pun saya akan memperbaharui blog ini apabila sekembalinya ke meja komputer saya. Hanya doa dari sahabat-sahabat memohonkan doa semoga ayah saya cepat sembuh, Amin. Jangan lupa membuat ulangkaji Bahasa Arab, Bahasa Ahli Syurga.

الى اللقاء,
Mu'allim Omar.

No comments:

Post a Comment