My Blog List

Saturday 25 June 2011

Setelah Sekian Lama Tidak Bersua Wahai Guruku....

Assalamualaikum......

               Alhamdulillah, saya sangat bersyukur sekali kerana dapt bertemu semula dengan guru bahasa Inggeris saya Puan Zahra Ahmad bersama suami En. Khalil dan dua anak perempuan beliau Qistina dan Rosydina. Dalam kesempatan hari Sabtu 26 Jun semalam kami bekas anak murid ini telah berkesempatan untuk membuat reunion yang julung-julung kali diadakan sejak masing-masing telah menamatkan pelajaran di Al-Azhar University. Lokasi reunion telah diadakan di Suria KLCC pada jam 5 petang.

              Terima kasih yang tidak terhingga kerana Kak Zah (panggilan mesra) sanggup terbang dari Cairo, En.Khalil dari Iraq & Rosydina dari Amerika Syarikat untuk menghadiri reunion yang penuh bermakna ini. Terima kasih juga tidak dilupakan kepada Kak Puteri Amelia yang sanggup turun dari office dari tingkat atas bangunan Twin Towers dan juga ibu beliau. Tahniah juga buat Kak Puteri yang bakal menerima cahaya mata yang kedua tidak lama lagi.

              Tidak dilupakan sahabat-sahabat yang sudi hadir walaupun dalam kesibukan waktu bekerja, Bro. Akmal & Don Daniyal terpaksa meninggalkan kami kerana bertugas, Raja Azizulhakim & wife yang sanggup datang dari Johor Baharu ke Kuala Lumpur, Kamarul Zaman & Puteri Masyitah, Don Hakim dan Hasrul Sazli "Guys ! You are AWESOME".

              Insya Allah hari ini pada petang Ahad the 2nd reunion will reunited akan diadakan sekali lagi tetapi kali ini akan diadakan di rumah Kak Azuana di Alam Damai, Cheras.








Esok masih ada satu lagi sesi reunion di Cheras.
- Muallim OMAR-

No comments:

Post a Comment